Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Öjersjö IF P-09

Öjersjö IF
P-09

• 17 maj 2020 Förälder Palm

Theo har fått ont i halsen och han får tyvärr med kort varsel ställa in matchen nu i eftermiddag.

• 15 maj 2020 Jonna Bergström

Albins cykel blev stulen i Furulund en annan gång. Några månader senare hade polisen hittat den. Oklart var men det är värt att göra polisanmälan och kanske höra om polisen har koll.

• 15 maj 2020 Jens Nankler

Hej Johannes,
    Verkligen tråkigt att höra! Det fanns ett gäng grabbar som spelade på planen men avslutade innan oss, inga som jag kände igen.

• 14 maj 2020 Johannes Harlin

Vilmers cykel blev stulen under träningen. Han såg ett gäng ungdomar, ca 7 st, såg nån annan nåt?

• 14 maj 2020 Jonna Bergström

Tror att Albin inte riktigt är redo för cykel än. Men tack för erbjudandet

• 14 maj 2020 Jonna Bergström

Nu är ditvägen löst men Albin, Wille o Malte saknar skjuts hem. Finns det någon som kan släppa dem vid Öjersjövallen?

• 14 maj 2020 Johannes Harlin

Vilmer cyklar till Furulund, om det är någon som vill cykla med går det bra.

Hej,
    Har lite svårt att få Albin till och från Furulund idag. Ensam utan bil... Tror även att detta gäller Malte. Finns det någon som har plats? Han/de kan upphämtas/lämnad på Öjersjövallen.

• 16 maj 2018 Jennie Björk

Hej! Vill bara be så väldigt mycket om ursäkt för att Max inte dök upp på matchen i går! ”Livet” kom emellan och jag glömde helt bort det, både Max o jag är väldigt ledsna för det.
    //Jennie

• 15 apr 2018 Tobias Frykberg

Gäller inte träningstiderna som står här på sidan?
    Idag slutade träningen tydligen 17?
    Vore jätte tacksam om man klargjorde tiderna som gäller framöver!
    Tycker inte det är lämpligt att någon ska stå ensam och frysa i en halvtimma för att bli hämtad när träningen skall vara slut!!!