Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Öjersjö IF P-09

Öjersjö IF
P-09

• 20 maj 2021 Jonna Bergström

Albin kan inte medverka i matchen på lördag tyvärr. Medverkar i smittspårning, provtas idag.
    Om han är negativ, kan han spela då tro?

• 9 maj 2021 Jonna Bergström

Kan återigen inte alls minnas om jag skrev att Albin skulle samlas på Vallen men han o Malte är iaf på plats i Furulund

• 8 maj 2021 Jonna Bergström

Grymt tack. Kanske jag borde fattat att jag själv kunde göra men var lite för lat kanske 🙈

• 8 maj 2021 Henrik Christensen

Helt ok Jonna - jag meddelar Mikael 👍

• 8 maj 2021 Jonna Bergström

Hej,
    Vill bara säga att Albin kommer direkt till match idag. Alltså inte till samling innan. Tror att det blev fel där och jag kan inte ändra längre.

• 3 maj 2021 Jens Nankler

Hej,
    Tack Jonna för att du uppmärksammade missen som hade smugit sig in kallelsen till en av våra två matcher på lördag.
    Det är justerat nu och samling sker 45 min före matchstart på Vallen alt 30 min före på Härlanda Park 11.
    /Tränarna

• 3 maj 2021 Jonna Bergström

Hej, undrar lite om tiden 10.30 på Öjersjö IF stämmer för de som har match som börjar 13.15. Lite konfunderad bara eftersom de som spelar matchen innan samlas senare...

• 10 okt 2020 Jonas Nylén

Charlie glömde sin mörkblåa Adidas träningsjacka på torsdagens träning
    Var det någon som var snäll och tog hand om den?
    Trevlig lördag

• 16 jun 2020 Jonas Björk

Ja det var ju tur att vi vann iaf, matchen föll helt bort i allt annat när det blev övertid 👍

• 16 jun 2020 Jonas Björk