Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Öjersjö IF P-09

Öjersjö IF
P-09

• 9 nov 2023 Christopher Nordlinder

12 dagar kvar tills vi stänger anmälan till Angered Futsal Cup. Vi har några platser kvar i ålderklasserna F2009, F2010, P2009 & P2010.

Vi samarbetar med IFK Göteborg och har fina priser att dela ut. Utöver detta kommer A-lags spelare från IFK Göteborg att besöka cupen.
    Varmt välkomna med er anmälan.

Goa hälsningar,

Angered Futsal Cup-kommittén
    Angereds IS i samarbete med IFK Göteborg

• 7 okt 2023 Marcus Sellstedt

Rutan för ”visa anmälda deltagare” är inte i kryssad när vi laddar ner matcherna från förbundet.
    Jag har nu kryssat i den för matchen imon.

• 7 okt 2023 Anders Fridström

Varför kan man inte se vilka som är kallade till match?

• 15 okt 2022 Josefine Domargård

Eskil kunde inte hitta sin långärmade Öjersjö IF-tröja efter matchen nu idag. Någon som fått med den hem av misstag? Står inte namn tryckt men möjligtvis Domargård inuti..

• 25 sep 2022 Andreas Ehrenborg

Är träningen imorgon 26/9 inställd även för de som inte är kallade till match?

• 20 jun 2021 Kristina Kull Österlin

Instämmer i stort tack, verkar som att det var superkul!

• 20 jun 2021 Emil Wingate

Tack detsamma! Har varit en jättehärligt helg på Vrångö och haft superkul med grabbarna. Härlig stämning, massa fotboll o en hel del bad.

• 20 jun 2021 Jonas Nylén

Stort tack till ledare och föräldrar som tog hand om alla killar under träningslägret på Vrångö!
    De verkar ha haft en oförglömlig helg👌😎

Ha en fin sommar alla

Hälsn Jonas

• 20 maj 2021 Jens Nankler

Godkväll,
    med tanke smittspridningen på Storegård vill vi förtydliga hur vi förhåller oss till den karantän som skolan från och till under pandemin belägger våra barn med.
    Vi hänvisar till den information som skolan skickar ut till er vårdnadshavare och litar på att ni som alltid agerar utifrån allas våra barns bästa.
    För tillfället har vi 2 klasser på Storegård som är i karantän och således kort om spelare till helgens matcher, vi kommer att skicka ut kallelser till samtliga som vi bedömer tillgängliga spelare för bägge matcherna och ber er svara så snart det bara är möjligt.

ps. Matchen mot Stenkullen 16.45 spelas ej, har man anmält sig till den är man per automatik med på matchen mot Stenkullen 16.15 istället. Även den på Vallen och samling 30 min före avspark. ds.

/Tränarna

• 20 maj 2021 Frida Sylvan

Jonna, såvitt jag förstår så ska hela klassen vara i karantän i 14 dagar oavsett testresultat. Han kan ju potentiellt vara smittad och att det bryter ut dagen efter test.