Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Öjersjö IF Junior-flickor

Junior-flickor

• 13 jun 2020 Niclas Hyddén

Tror du måsten vara tillagd som ledare för F06 i appen Mikael för att kunna streama live.

• 13 jun 2020 Mikael Thorell

Jag kommer att försöka streama live från F06 match mot Hjuvik via mobilappen MinFotboll. Matchstart kl 14.

• 10 jun 2020 Cecilia Fridén

Mathilda är med anmäld

• 10 jun 2020 Malin Theorin Wallander

Ser att anmälningstiden till trainingcamp stänger idag vid midnatt och det är först till kvarn, så om fler vill med behöver ni anmäla redan idag: https://www.svenskalag.se/savedalensif/formular/anmalan-till-training-camp/5354

• 10 jun 2020 Malin Theorin Wallander

Filippa är nu anmäld till det här, skoj om fler i laget hänger på, det fanns plats i eftermiddagsgruppen: https://www.svenskalag.se/savedalensif/formular/anmalan-till-training-camp/5354#form-5354

• 8 jun 2020 Veronica Jonsson

Angående Sommaravslutning, spara kvitton för inköp, vi får 50kr per spelare och ledare från föreningen att göra något kul för. Det som överstiger den summan kan vi ta i från lagkassan.
    Vi kommer snart att få pengarna för ÅLBORG CUP, då kommer vi att betala tillbaka till er alla.

• 8 jun 2020 Veronica Jonsson

Angående avslutning, kolla ni väderrapporten och planera aktiviteten efter det. Vi kommer att köra träningar onsdag och fredag juni ut. Vi har för avsikt att hålla träningar även i Juli, men då vill vi att ni går på kallelserna. Är någon av oss ledare på plats så kör vi träning för dem som är hemma.

• 8 jun 2020 Jessica Berggren

@sandra. SMSa mig ditt nummer så ringer jag upp er båda i veckan. Mitt tel +46 76-526 67 05.

• 7 jun 2020 Sandra Mann

Vi anmälde oss också till sommaravslutningen.

• 7 jun 2020 Christina Hermansson

Hej Jessica, bra att du tar upp detta, tiden flyger verkligen! Jag är en av dem som ska vara med och fixa avslutningsaktivitet, vi kan väl höras.
    Mitt telefonnummer 0707-872868.😊

Pa. När är sista match och träning för terminen...?